Íme néhány példa arra, mikor érdemes ilyen típusú reklámanyagot csináltatni:
- Új vállalkozás indítása: Ha új üzletet nyitunk, fontos, hogy népszerűsítsük azt és az embereket tájékoztassuk a szolgáltatásainkról, termékeinkről. Ebben segíthetnek az összetett, jól tervezett szórólapok.
- Akciók és kedvezmények hirdetése: Ha akciókat vagy kedvezményeket hirdetünk, akkor érdemes flyer-t készíteni, amelyekkel értesíthetjük a potenciális vásárlókat.
- Események népszerűsítése: Ha szervezünk egy eseményt, pl. koncertet, kiállítást, sportversenyt, stb., akkor szórólapokkal hirdethetjük azt, hogy minél több embert elérjünk.
- Termékek népszerűsítése: Ha egy új termékkel vagy szolgáltatással szeretnénk előrukkolni, akkor érdemes ebben gondolkoznod, hogy minél több emberhez eljusson az információ.
Összességében, akkor érdemes szórólapot csináltatni, ha szeretnénk hatékonyan kommunikálni a potenciális ügyfelekkel, és fontos számunkra az üzenetünk eljuttatása a célközönséghez. Azonban mindig érdemes figyelembe venni az adott célközönség sajátosságait, a tervezési, nyomtatási és terjesztési költségeket és a hatékonyságot is, mielőtt döntést hozunk.